2007-03-01

Videót a blogba könnyen, gyorsan!

8 megjegyzés:

ThePro írta...

Videót? Nem inkább slide-show-t? :)

Vang So írta...

Várd ki a végét :)

ThePro írta...

Türelmetlen vagyok! Eredményt akarok! :)
Egyébként a Youtube már nem elég jó? Vagy ki akarjuk cselezni a tartalomszűrést? :) Ejnye..

Vang So írta...

Prezentáció este, addig be patient :))

ThePro írta...

Jó :P

ThePro írta...

Na és most találjuk ki hogy lehet ebből kinyerni az anyagot. :) A YOutube video-letöltő nem működik.

Névtelen írta...

Egész úton hazafelé azon gondolkodám... Na nem azon, hanem hogy hogy is ment telefonról a fórumba a készített videó. Ezután, mikor hazaértem, megnéztem mégegyszer, hogy mit is láttunk, és hamar rájöttem, hogy a választ a videó elején említett oldalon kell keresnem. Meg is találtam :)

Vang So írta...

Bingó :))